måndag 6 februari 2012

Kall helg va?

Såg två riktigt bra filmer i helgen!
Jag frös också!
Och va på Midvinterblot i Hagge/Dalarna också.
Det var min helg!
Vädigt halt på vägarna i fredags på väg upp till Dalarna.
*********



Vilken höjdarfilm!
Jim Carrey passar så himla bra i huvudrollen.Och manuset är genomtänkt.
Jag tycker den inte har många dåliga filmrutor överhuvudtaget.
En film som har det mesta helt enkelt.
Humor,allvar,drama,värme,besvikelse m.m.
Se den verkligen!
***********


Ben Affleck gör en bra film........
En riktigt bra story och film med bra rolltolkningar.
Ett bra hantverk av en kille som gör lite revansch efter en del tvivelaktigafilmer.
Denna filmen rekommenderar jag helt klart.
*****************

Det var kallt utanför stugan!
***************
Såg inte en sekund av Melodifestivalen och det gör mig glad!
*************
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!