söndag 12 augusti 2012

OS är slut!

Det gick väl lite väl fort?
************

Man on a ledge - ganska bra dussinrulle. Det händer massor i filmen och den känns som om hade dom bara tagit det lite lugnare och låtis saker och ting få smälta så hade det blivit bättre. Gillar manuset och skådisarna men som sagt lite för bortslarvat! Rekomenderar den dock för att den är ju ändå hyfsat spännande och bra. Ger den 3 av 5.
***********************
Nu hoppas jag att jag ska få se lite film igen!
**************
OS för mig:
Jens Lind är en hjälte på SVT
10 000 meter damer enda gången jag fick gåshud!
Tyst om dopingfall tycker jag.......kommer väl senare!
Bolt!
Dream Team Basket........nära Spanien!
Sarah Fiasko!
Fotbollstjejerna måste ta bort Dennerby!
Pops äger studion!
Farah och Enis samt Murray vilka hemmaidoler.....ooops glömde Wiggins!
Mindre medaljer än Danmark och Norge......pinsammt!
Åskådarna bäst i hela OS!
Beach volleyball.....underbart!
Mindre fotboll och tennis nästa gång tack!
Mer cykel!!!!
Hoppas ALDRIG tv 4 får visa OS!!!!!!!!
********
seeya.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!