tisdag 17 december 2013

På vita duken



The Great Gatsby – 3 av 5.
Bra skådisar i en vacker film.
Jag smälter av miljön men blir lite trött av tempot.
Så sakta.
Ha inte bråttom när ni kollar detta ”konstverk”!
De Palma har varit bättre! Men Leonardo är bra. Alltid?


The Call – 2 av 5.
Inte bra men nånting fick mig att se klart den.
Halle Berry? Nja ibland bra men ofta i skräpfilmer.
Vem är hennes värdelösa agent?
Hon är en väldigt snygg kvinna ”bye the way”.
Men välj bättre roller innan det är för sent.
Se inte den här filmen.
Jakt-mördar-skrika tjejer polisen hittar ingenting – men hjältinna gör filmer håller inte ofta.
Inte heller denna gång.


The Baytown Outlaws – vi börjar direkt med betyget.
Uselt skräp som ni absolut inte får se någon gång i livet.
Detta är nog den sämsta filmen jag någonsin sett klart. Kanske!
Varför ser man detta skit?
Tja när är en film så dålig att man fortfarande orkar se klart den?
När stänger man av?
När är den för ointressant?
Gränsen går kanske vid den här filmen .
Den är skitdålig.
Usla skådisar.
Uselt manus.
Eva Longoria herregud va dålig!
Billy Bob Thornton så himla dryg och dålig.
Ingenting är bra.
Den får max 1 av 5.
Men jag såg klart den!!!
Är det jag kanske?
*************************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!