måndag 2 december 2013

Snowwhite

Såg just klart en bra film.
Snowwhite and the Huntsman med Charlize Theron med flera.
En flaska Riesling reserva gick åt
och mina tjejer snarkade i soffan brevid.
Det är något visst med att vara en komplett familj.
Även när dom snarkat och sover.

Filmen var väldigt vacket och bra.
Ger den höga 4 av 5.
Gillade den mycket.
Fantastiska scener som man numera kan räkna med i alla storfilmer.
Jag blev överraskad av den här filmen.
Självklart påverkar yttre ömständigheter filmens betyg.
Och min öppna spis hjälper Hollywood den här gången. Se den och tyck.



******************
Gillar att min dotter nu har tagit ett steg på mognadsstegen igen.
Hon ska ha mycket beröm för sin jakt på framtidens lycka.
Och hon börjat då saktliga inse att man måste ta det tunga också.
*******************
Ännu en dag utan facebook
Nu erkänner jag att abstinensen börjar smyga på.
Vad har det gått?
Typ 2 veckor!
Jag hatar mig själv! 
Men vissa människor saknar jag.
Och dom finns bara i min drömvärld som på internationellt språk heter facebook.
********************
Gjorde en enkät på min hälsa idag
Va skönt det var att vara ärlig mot sig själv.
Svarade på mina drogvanor från förr och nu.
Nej jag är ingen knarkare utan pratar väl om alkohol m.m.
Min opsykiska hälsa från förr och nu
Vikt matvanor rökning tankar och annat.
Grymt skönt att vara ärlig!
Fan man kanske skulle bikta sig?
Tror prästen skulle bryta ihop och bli psykfall direkt.
Ta ett kliv framför X2000 vid Tumba station för mina synders skull

Jag mår redan lite bättre

Att erkänna och prata vore att rena själen.
Såsant
****************
Ha en bra vecka
Seeya...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!