tisdag 14 januari 2014

Axelssons Spa

Somnade strax efter 04:00 i natt.
Kontentan är att jag är skit-trött!
Humöret därefter.
Svordomarnas moder skulle kunna skrivas här!

Hur mycket som helst på jobbet just nu!
***************
Laughter is the best medicine.

That's why priests read out bible verses to heal people.
**************
Var förresten på medicinsk fotmassage på Axelssons Spa
Det var jääääääääääätteskönt.
Min massös som jag tror heter Anna-Karin var jätteduktig
och det kändes som om att hon visste vad hon gjorde.
Nästa gång ska jag nog köra "fiskspa".
Undrar om det kittlar om fötterna?
Jag rekommenderar också att gå till Axelssons i Gallerian.
Men jag har ju i och för sig inget att jämföra med.
********************
Chuck Norris' chest hair has chest hair
*************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!