måndag 13 januari 2014

Paradise Hotel och Z

Zlatan gate och Paradise Hotel
Det var dom två mest sökta "hashtagen" av mig på Twitter under julen.

Zlatan och hans cykelkommentar?
Vad håller han på med?
Och var det någon som tvivlade på att han "missförstås" hela tiden?
Sen undrar jag hur diskussionen kan hamna så snett?
Förstår självklart varför tjejerna blir förbannade och ledsna.
Hoppas Z vägrar prata med media!
Jag gillar när Z bråkar med media.
Sen är det bra när media inte bara pussar Zlatans rumpa
för att få den där exclisiva intervjun som alla vill vara ensamma om.
Undrar hur mycket skit det kommer skrivas om Zlatan när han lagt av.
Eller vad tror du Patrik Ekwall och Jonas Karlsson?
Våga vara fri media!
**********************
Paradise Hotel!
Jo jag ser det mesta!
Japp jag är lite av en idiot!
Det är väl antagligen värre att se skiten än att deltaga?
Jag skulle inte vara så stolt om min dotter deltog i detta program.
Men vadå!
Klaga inte sluta titta brukar jag säga.
Och det är ju sant.
Men jag kan ine hjälpa att detta spektakel drar och jag vill se
hur nästa idiotiska händelse ser ut.
Jag undrar hur stolta deras föräldrar är efter detta?
Vem av dessa deltagare har en dejt med nästa prins?
(minns ni Sofia i Paradise Hotel?)
Kollar Silvia eller Victoria på detta tror ni?
Eller Madde?
Hon kanske sitter och tänker att Jeppe vore något att ha!
Vem är värst av alla dessa "vilsna" själar?
Jag skrattar emellanåt så jag storknar.
Och ikväll är det dags igen tror jag.
Jag somnnar i alla fall enkelt efteråt.....
******************
Seeya..............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!