måndag 27 januari 2014

Iphone och Mc

Kan dom inte se till att nästkommande Iphone´s får bra batterier.
Hur svårt kan det vara?
Lägg för helvete in ett kärnkraftverk i miniformat.
Batteriet räcker väl lika länge som en stubintråd på dynamitgubbar på film!
När man håller på med den så brinner den neråt i en alldeles för snabb ström.
Skulle föra över lite bilder till datorn för att kunna bidra med lite bilder.
Men tji fick ni och jag!
Så ni får vänta.
*********************
MC-mässan var trevlig!
Ni vet så där trevlig men inte rolig.
Som en fest kan vara ibland.
Men jag hittade i alla fall "min" hoj som jag vill ha.
Har visat och skrivit om den tidigare men nu vill jag ha den ännu mer.



Gärna i den här färgen också!
Satt på den flera gånger och "dregglade".
Hoppas jag kan förvärva den någon gång i framtiden.
Hoppas och tror att det kan bli 2015.

Det fanns en hel del andra som också kan tänkas.
Det fanns en Honda och en BMW som också va fina.
Sen fanns även en Triumph som var snygg.

Det var tokmycket folk och inte särskilt mycket fördelaktiga
priser på tillbehören.
Så några handskar blev det inte.

Men jag tror inte det blir mc-mässan nästa år för så
kul är det inte.
Skulle man kunna provköra däremot..........
*******************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!