onsdag 25 juni 2014

Cinema



12 Year slave – ytterligare en bra film att komma ihåg.
Men det saknas något för att nå den absoluta toppen.
Vet inte riktigt vad det är?
Kan det va humöret jag var på när jag såg den?
Skådespelarna är fantastiska.
Men jag tycker kanske manuset saknar den där lilla känslan av äkthet.
Tycker den hafsar fram där i alla fall jag skulle vilja veta mer.
Men den är riktigt bra och får en 4:a av 5.
Så se den vet jag!
*****************************


Red 2 – gäääääääääääsp.
Bruce Willis och en del andra fina namn.
Malkovich, Mirren, Hopkins m.fl.
Mycket action och sällan tråkigt men detta har vi sett massor av tidigare.
Inget nytt! 2 av 5.
Har du sett allt i action och vill se mer ändå? Se den är då men annars…..
****************************


Jumper– En teleporterande action som håller nästan hela vägen.
Lite tunt manus men filmen känns som en frisk fläkt.
Är det samma regissör som Bourne filmen (en av dom alltså!)?
Känner igen namnet.
Se den här filmen om du vill ha en kort film med massor med action.
3 av 5. Kan nog se om den om ett tag.
Några år då alltså.
************************

Piranha- herregud vilket skit!
Började som en okey kalkonrulle.
Men nej den blev bara sämre.
Skitfilm 0 av 5 i betyg. Aldrig mer!
Kan vara det värsta jag sett?

*******************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!