onsdag 25 juni 2014

Semester

Att befinna sig i ett rum där alla pratar och ingen lyssnar.
Vad är meningen med det?
Det är väl bättre med tystnad då?
Varför är ingen intresserad av vad som sägs?

Hade lite besök av folk under midsommar och höll ibland på att
avlida av all mundiarré som fullständigt rann ur allas munnar.
****************
Snart semester och det ska verkligen bli skönt.
3 veckor på andra sidan Atlanten.
1 vecka (förhoppningsvis) måla huset på landet
1 vecka (troligtvis lite kortare) mc åkande någonstans där solen lyser.
****************
Ibland så är det idé torka i mitt huvud och det är trist.
Gammal skåp mat är inte så kul att skriva om jämt.
Det är bara långrandigt att skriva om saker som retar upp mig.

Men det är väl saker som jag blir arg,ledsen,besviken,förvånad m.m.
som gör att jag får energi till att fortsätta blogga och reagera.
***************
Ska ta paus från bloggen under semestern.
(ja det kan bli några inlägg när jag är onykter i soffan också)
Ska försöka dela med mig av lite bilder från semestern istället.
Kanske skriva lite om dom platser jag hamnar på under semestern.
Jag jobbar ju den här veckan så det kan komma något innan dess också
****************
Känns som om någon har hackat in sig på mitt konto för min dator beter sig annorlunda.
Hoppas verkligen så inte är fallet.
**************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!