måndag 16 juni 2014

Malmö och USA


En briljant liten film!
https://www.youtube.com/watch?v=DlJEt2KU33I

Om en av det saker jag älskar att lägga tid på
*****************
Måndag - ruggigt trött efter all fotboll på tv.
Ja jag bara måste se allt som går.
Detta är min "Mello" så håll tyst!
*****************
Åkte som sagt till Malmö i fredags och en ångestfylld helg med släkten.
Och dom första 10 minuterna var riktigt ångestfyllda.
Men sedan släppte det och det vart faktiskt trevligt med snudd på kul.
Alla som "hatar" varandra pratade ju till och med.
Jag det vart nästan familjärt på kvällen när vi var ute och åt.

Fick också en delvis ny bild av Malmö.
Jag tog en rejäl promenad på lördagen i solen och fick se ett annat Malmö
än det jag alltid tyckt varit så bistert.
Men det finns ju gott om parker och andra mysiga ställen.
Ja det är inte så att jag vill flytta dit.
Men närheten till kontinenten är svårslagen.

Slottsparken är ju en fin pärla tycker jag.

Vi var ungefär 15 stycken som gick på "Sir Toby´s" i Malmö.
Bra käk eller förrresten riktigt bra käk.
Lite bullrig lokal men det är alltid okey för mig.

Så min helg i Malmö blev riktigt bra.

Men f-n va svenskar kör dålig bil!
Varför ska alla ligga i vänsterfil?
Jag körde om massor med bilar på fel sida.
Jag blir alltid så arg när man inte tittar i backspegeln
Utan du ligger med en lucka på säkert 100 meter och ska köra
om en lastbil 7 -800 meter bort.
Du kan gå ut i vänsterfil lite senare faktiskt.
Börja titta i backspegeln Svenska bilförare tack!
*****************
14 dagar tills årets äventyr börjar
Ska bli fantastiskt roligt!


San Fransisco!!!! 4 dagar



Los Angeles 5 dagar!



Six Flags!



Las Vegas 4 dagar!

Självklart en hel del annat också!
Ska bli awsome!
*************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!