måndag 18 maj 2015

Hat eller?

Hatet tär och ger näring.
Jobbigt att leva med men också motivation.
En total nonchalans är det som gäller nu.
Du finns inte för mig!
Men ändå så gör du det.
Jag tänker på dig varje dag.
Det är både jobbigt och inspirerande.
Det ger ett mål med det jag tänker på.
Och nu har du börjat fundera på vad som händer.
Och det gör mig bara starkare.
Du har arbetat hårt för att få den situationen vi har idag.
Jag har önskat hela mitt liv.
Men fått en spottloska tillbaka.
Jag kanske inte ens hatar bara är så trött på allt.
Så ordet hat kommer som ett försvar för hela grejen?
Du har ringt två gånger nu på kort tid och jag svarar inte.
Snart kommer du börja ringa folk runtomkring och fråga vad som pågår.
Och eftersom jag har en mängd konflikträdda runt mig (jag själv också).
Så kommer inga svar där.
Jag försöker för varje dag att bygga upp ett försvar så jag kan skrika ut min
frustration en vacker dag och stänga butiken för alltid.
Men det är nog mycket kvar!
Tyvärr......
*********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!