onsdag 6 maj 2015

Varning för dålig film!



Shame – en kritiker hyllad historia av Steve MaqQueen  eller vad han nu heter.
Såg på IMDB att den fått högt betyg och ämnet verkade intressant.
Men oj vad jag bedrog mig.
Maken till sömnpiller får man leta efter.
Jag gillar ingenting i filmen.
Det enda positiva var att jag såg klart den.
Det bör jag få en eloge för.
Alla scener utom dom intressanta är för långa.
En scen med en trevlig date är för kort
och en scen där han springer längs gatorna känns totalt meningslös.
Ger den en svag 1 av 5. Håller du med?



Hundraåringen – en stor besvikelse. 
Inte ens om man inte läst boken är den bra. 
Skräp! 1 av 5. 
Robert är okey men resten är bara total dynga. 
Dåligt manus. Dålig regi. 
Dåliga scener där man försöker göra dom stora scenerna så små som möjligt.
Ett omöjligt projekt från början och den skulle inte ha gjorts.
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!