måndag 4 maj 2015

Tankar i maj

Jaha då är april förbi.
Va fort tiden går.
Hur ska jag hinna med allt jag vill göra med mitt liv när tiden går så fort?
April avslutades som vanligt med en svinkall valborg.
På oss i södra dalarna så regnade det och blåste och var allmänt svinkallt.
Fick elda i vår öppna spis i stort sett hela helgen.

Helgen avslutades med en fin söndag med mycket sol.
Jag tog en försiktigt löparrunda i går också.
2,5 kilometer i Ursvik/Sundbyberg.
Knät verkar hålla.
Det är första gången på över ett år som jag sprang.
Jag var väldigt glad att det fungerade.

Vi hoppas att maj blir en sån där fin månad i år igen.
Ska till Barcelona på söndag.
Jag hoppas också på mycket hojåkning den här månaden.
Ska köpa hund till midsommar så det blir inte så mycket mc i sommar.
Jag gillar maj jättemycket.
Hoppas jag gör det i år igen.

I kväll är det fotboll på Friends i Solna.
Hoppas på en tillställning utan våld.
Och att AIK krossar hammarby förstås!
*********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!