måndag 9 november 2015

Åsikter

Jag försöker hela tiden föra en vettig dialog på twitter m.m.
om den kris som pågår i Sverige just nu,.
Jag har åsikter i ämnet.
En del åsikter kan verka vara invandrarfientliga.
En del väldigt cyniska.
En del riktigt dåliga åsikter.
Men det är mina åsikter i ett fritt land
Bemöt dom gärna.
Skäll ut mig för vilken hemsk människa jag är.
Alla har rätt till sin åsikt.
Jag kommer aldrig blocka eller censurera något eller någon.

I en del fall på Twitter så skriver jag under fingerat namn.
Varför?
Jo jag har sett exempel på att folk får sota rent fysiskt för sina åsikter.
Både åt ena och andra hållet.
Och jag tycker det är viktigare att få sin röst hörd än att tvingas till tystnad.
så jag kommer att fortsätta med det.
Dock kommer jag alltid svara och berätta vem jag är om någon är nyfiken
på ett konstruktivt sätt.

Så nu har jag sagt det.

Och vi måste ha invandring!
Vi behöver invandring!
Vi ska självklart hjälpa folk i nöd!
Men det finns en massa MEN i ämnet!
***************
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!