torsdag 19 november 2015

Pinsam

Ibland är jag bara pinsam!
Riktigt pinsam.
Jag skäms så hårt över det.
Jag saknar en liten del i huvudet tror jag.

Möter folk på stan som jag känner som jag inte vill träffa så säger jag inte ens hej!
Och inte vet jag varför?

Igår hände det igen.
En lite tanke om dig.
Jag har bara inget gemensamt och vill bara att våran vänskap tyst ska tyna bort!
Tro mig jag hatar inte dig!
Jag ogillar inte dig!
Jag har ingen agg mot dig!
Jag har inget negativt att säga till dig!
Eller om dig!
Jag känner bara att vår tid är förbi.
Ledsen över det på ett sätt.
Men jag har inget att säga till dig som ger mig något.
Våra gemensamma intressen är slut.
Vi hade en sak som band oss samman.
Den saken är förbi!
Tyvärr!
Tack för allt du givit mig med massor av glädje.
Låt mig nu kunna vara runt Fridhemsplan utan dåligt samvete.
För jag vet att jag är pinsam.
Vi hade trots allt bara gemensamma andra pinsamma människor runt oss.
Nu är du själv.
Take care.
Jag är inte ofta runt Fridhemsplan trots allt.
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!