torsdag 19 november 2015

YUC Mexican

Fick ett restaurangbesök av min dotter i födelsedagspresent
Och då tog hon mig till YUC Mexican på Norrtullsgatan i Stockholm
Fick en så kallad barplats.
Lokalen där är sisådär men det spelar inte så stor roll
för det är nog sällskapet och maten kombinerat med stämningen
som gör att man går hit.
Menyn är inte något man funderar länge på
(så många rätter finns det inte här)
Men samtliga rätter tilltalade oss.
Vi valde två små och två stora rätter.
Och det smakade riktigt gott.
Alla 4 rätter var kanongoda.
Jag tog två öl till maten och min dotter två drinkar!!!!!
Vi delade sen på en efterrätt (sorbet glass).
Jag var jättenöjd när jag gick men det var lite dyrare
än en vanlig restaurang tycker nog jag.
Men rätt för rätt så var dom inte svindyra.





Jag ger YUC en klar 4:a i betyg!
Gott som tusan!
Men nästa gång så ska man var fler.
Stället är som gjort för stora sällskap på en AW eller liknande
**************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!