onsdag 2 december 2015

Ondska och små hjältar

https://www.youtube.com/watch?v=B366lt4N7z0

Alltså var kommer all ondska ifrån?
Jag grät precis en skvätt över detta.
Det finns också godhet på den här planeten.
Men varför denna ondska?
Hur kan man inte respektera alla människor på den här planeten?
Varför är vi så jävla viktiga?
Skulle hellre se varenda människa gå under än dessa underbara djur.
Det är ju deras planet!

Vi lånar denna planet från våra barn!
Dra åt pipsvängen!
Vi förstör djurens planet och inget annat.
Kan något djur ha denna ondska?
Jag blir bara less på allt elände som vi ställer till med.
Syrien och Afrika och allt annat skit.
Varför sattes vi på denna underbara planet?
Vi är värre än den minsta kackerlackan!
Vi är äckligare än den farligaste spindeln.
Vi gör inget gott!
Och så gömmer vi oss bakom religion eller annat skit.
Vi är f-n sjuka i huvudet.
Ge mig en chans att ta bort hela mänskligheten så är det inget snack.

Det finns små små hjältar därute.
Men dom försvinner i bruset.

Jag donerade precis en liten slant och renade mitt samvete.
Men i det långa loppet är det ju ändå kört.
Dessa filmer kommer det komma massor av så inget förändras.
Krig och egoism och elände kommer alltid finnas bland människor
Och så nämner folk ordet hopp!
Yeah right!
Lägg ner och kom med något nytt.
Negativ?
Ja absolut men också en realist!
*************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!