söndag 29 oktober 2017

Saknad

Att sakna folk och annat i ens liv gör ont ibland.
En del har försvunnit av olyckshändelse andra 
av dumhet och andra av olyckliga omständigheter.
Jag har en del jag vill bli av med kvar.
Varför låter man fel vara kvar och rätt försvinna?
Jag saknar min hund Nebo jättemycket.
Saknar Prippe!
Min mormor saknar jag!
Peter Freij vart tog du vägen?
Saknar en del jobbarkompisar från förr också.
T.ex. Per saknar jag. Och andra också.
Dom vet nog vilka dom är.
Sen har jag andra som jag inte vill höra av från.
Fan va dum och hycklande jag är.
Varför inte rensa garderoben på lik?
Varför inte bara ge kärlek till dom man gillar?
Avskyr mig själv ibland.
En del vänner var man klar med.
Det fanns liksom inget mer där.
Att sakna är att ha känslor är att leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!