fredag 14 februari 2020

Alla hjärtans dag

28 år!!!!!
Det är en lång tid tycker jag.
Ett halvt liv för mig ännu så länge.

Jag träffade min sambo på Grand Garbo i Sundbyberg (av alla ställen)
Ni som vet ni vet!

Det har stormat och det har varit kärlek. Ris och rosor!
Jag har lämnat dig två gånger och skadat dit flera gånger än så.
Men du har stått ut med mig hela tiden.
Av skäl jag är lite osäker på.
Du säger att du älskar mig men jag är osäker på om det är hela sanningen.
Det verkar alldeles för enkelt och för lite men det kanske är så.

Jag är en oerhört svår person att leva med.
Det enda som man kan vara säker på med mig är att det sällan är tråkigt.
Jag rör upp dammet från golvet med min personlighet.
Men tillbaka till min sambo som är en ganska enkel men egensinnig personlighet.
Vad jag än tycker eller har tyckt så måste jag hylla dig.

Tack för att du har stått ut med mig och har givit mig chansen att göra så mycket.
Du har pushat mig att göra nya saker väldigt många gånger.
Jag har haft svårt att uppskatta allt du gjort.

Jag är och har alltid varit en sökare efter något bättre.
Tack för att du har bromsat mig när det behövts.
Jag har inte alltid visat min uppskattning som du är värd.
Men jag är jag och du är du.

Jag älskar dig på mitt sätt!
Tack för att du finns Anette!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!