fredag 7 februari 2020

Facebook fängelse

Det finns humor och så finns det humor.
Folk tycker olika.
En del kanske inte är rumsrent hos en del.
När man är i en sluten grupp på Facebook som dessutom
heter "folk som tål all humor" så undrar jag hur jag kan bli anmäld för detta?
10 dagar total förbud hos Facebook för den här bilden/texten!

Du kan säga till mig att jag har sjuk/dålig/hemsk humor.
Men scrolla vidare eller lämna gruppen då!
Är du med i en grupp som heter "folk som tål alla humor"
så kan du ju inte gnälla sedan?

Och Facebook som äger rätten till vad som får publiceras
är ju också helt uppåt väggarna.
Jag får dagligen (ja dagligen) mycket hemskare saker i mitt flöde än den här bilden.
Djurplågeri och våld är vardagsmat på Facebook.

Alltså ärligt hur hemsk är den här bilden?
(fri om 1 dag och 10 timmar)

Dra åt helv*te Facebook!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!