måndag 27 juli 2020

Tillbaka

Jag smygstartade på jobbet förra veckan men nu är jag även mentalt tillbaka.
Tomt som i "The Overlook hotel.
Det är inte många själar närvarande.
Men jag tycker det är helt ok.
Det är inte många på mitt jobb som jag tycker är ok.

Semestern var ok.
Renoverade ett sovrum.





















(lite obäddad säng kanske)


Det var bra väder för det.
Satt ute mestadels och åt både frukost och middag så
vädret kan ju inte varit jättedåligt i alla fall.
Men jag har väl inte badat jättemånga gånger.
Det känns som en svensk sommar helt enkelt.

Harry har förgyllt sommaren i alla fall























Det händer både jättemycket och ingenting i världen nu för tiden.
Corona märks lite överallt i alla fall.
























(vill ha denna mask!)


Stod i den längsta kön jag någonsin stått i för att komma in på systemet
i fredags i Ludvika.
Men i affären var det tomt.
Dom släppte in 3-4 personer i taget.

Polariseringen i samhället når nya höjder eller djupa dalar.
Det beror på hur du tänker.
Sverige utmärker sig i mina ögon allt mer negativt.
Jag skulle fortfarande inte villa bo någon annanstans men
fortsätter detta så kanske jag ändrar uppfattning.
Vi har en minoritet som styr Sverige på ett sätt som gör
folk både arga och ledsna.
I mina ögon MÅSTE miljöpartiet bort från riksdagen.
Detta håller inte.
Sverige måste vakna!!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!