tisdag 7 juni 2022

Tankar som jag har

Misstänker att mina inlägg läses av familjemedlemmar. Vilket är ok eller helt enkelt bra. Jo det är bra. Den familjen jag kommer ifrån är inte så bra på att prata känslor eller annat heller för den delen. Vi är helt enkelt väldigt olika som personer och har svårt att inte den andra sidan lyssnar/förstår vad som menas. Det är bara en person som inte föredrar ensamhet istället för många sociala kontakter. 

Jag har aldrig nämnt mina familjemedlemmar med namn och kommer aldrig att göra det av hänsyn till dem. Men eftersom vi aldrig pratat med varandra så är detta forum min enda kanal för att få ut det jag känner och tycker. Ni får gärna skriva skit om mig någon annanstans. Skriv gärna vilken skit jag är eller hur dum i huvudet jag är. Det är bättre att ha en känsla än ingen alls. Så jag väljer att Tycka och tänka för det ger så mycket mer än att "ligga bra till" hos vissa. Jag tar konsekvensen av mitt handlande alla dar i veckan för jag skulle inte vilja vara utan den här ventilen. Min dotter har redan blivit "drabbad" i en annan kanal som jag hade anonymt för att kunna tycka det jag gör. Så om du inte vill veta vad jag tycker, kolla då inte in den här sidan för jag kommer inte att sluta. Inte ens efter min ev. bortgång. Vad nu det betyder?

Så tyvärr kommer jag att fortsätta skriva här och jag tycker du ska antingen hålla dig borta eller ta upp detta med mig om du inte klarar av att läsa vad jag skriver. Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!