fredag 3 juni 2022

Trött

Jag är trött idag. Mycket på jobbet och en hund som mår jättedåligt sen en sambo med bruten arm. Rankingpoängen får ni reda ut själva. Jag är i alla fall väldigt trött. Har börjat somna framför teven och det har jag nästan aldrig gjort. 
Jag är också trött på tystnaden från DIG. 
Du vet att jag menar dig!
Vi kommer ju prata på nästa begravning och bouppteckningen det vet du ju.
Vad ska du säga då?

Den här våren började ju så bra. Tills maj kom. Då kom allt skit på en gång. Och det är ju inte slut. För snart så måste vi ju låta Harry somna in. Det är nog väldigt snart. Min sambo tycker vi ska göra det i helgen redan. Jag måste ju samla kraft först.

Orkade med en öl idag.
Sen somna jag till The Staircase. Såg till slut ett avsnitt.
Gonatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!