tisdag 22 november 2022

Jag

Har skrivit det förr men jag skriver vad jag vill och det är det som är meningen med min blogg.
Jag ska få ur mig lite åsikter och tankar som jag bör på. 
Har nog aldrig gjort reklam eller sagt till folk att jag skriver en massa dåliga texter på en blogg.
Jag vet bara en person som läser här någorlunda frekvent.
Annars så bryr jag mig inte det minsta.
Så dom som letat hit har letat och listat ut saker tror jag.
Aldrig fått en kommentar muntligen av en nära vän eller släkting så då är i så fall allt som det ska. 
Men ibland blir jag lite misstänksam mot ett par släktingar som kanske läser i smyg.
Skiter i vilket. Är hyfsat noggrann med att inte hänga ut folk med namn i alla fall.
Så ja nu fortsätter jag att titta på Mexico-Polen i fotbolls VM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!