torsdag 14 februari 2013

Film Torsdag



The Descendants – George Clooney  3 av 5 En film som hade en riktigt bra handling och man satt och väntade på vad som skulle hända härnäst.Oscarsnominerad tror jag. Men det lyfter liksom aldrig. Jag förstår varför folk gillar filmen men jag tycker det är bara bra,varken mer eller mindre. Sen vet jag inte om Clooney är rätt i denna rollen. Känns lite sisådär faktiskt. Men den är ändå sevärd även om jag troligtvis inte kommer se den igen. Och då är den i mina ögon ganska intetsägande. Undrar om det finns någon som har sett denna filmen fler gånger? Eller har den som favorit?
************************


End Of Watch – 4 av 5! Riktigt bra rulle om två poliser och deras gemenskap.Gyllenhall gör en superroll. Sen tycker jag att filmen hela tiden överraskar och man blir verkligen engagerad i filmen. Slutet är helt suveränt. Och jag kommer definitivt se om den och rekommenderar den varmt!
Vill inte skriva mer om den utan vill att du ser den!


Cougar Hunting – Vilket skräp! Stängde av den efter 30 minuter. Stod inte ut! Se inte denna film
***************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!