onsdag 19 mars 2014

Omotiverad

Just nu just idag är jag totalt omotiverad till att göra någon som
helst nytta på min arbetsplats.
Har du någon gång känt likadant?
Vad gör du då?
Jag surfar på datorn tills ögonen blöder.
Hoppas inte IT-avdelningen baxnar över mina cache-filer?
Just nu kikar jag lite på vår kommande resa till USA.
Dessutom är jag lite sugen på att köra en kortare mc-resa själv till
vårt grannland i väster.
Trollstigen vore ju en liten dröm.
Men vågar jag det själv?
Det är lite långt kanske!
Hade tänkt vara borta i två-tre dagar kanske.
Sova i hytte och bara köra mc är min plan.
Blir det tråkigt att inte dela upplevelsen med någon?
Vi får se vad det blir.

Har köpt biljetter till ishockey på fredag.
Kan bli kul.
Det var ju några år sen sist.

Vet inte ens vad jag ska äta till lunch
Så omotiverad är jag.......
*****************
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!