onsdag 17 september 2014

Stefan och Jonas

Ja det händer en del i politiken nu!
Det är lite drag under galoscherna som någon sagt.
Och jag gillar när grytan kokar ordentligt.
Vi visste vad vi hade och hade inte en aning om vad vi skulle få.
Det sas till och med av politikerna själva.
Men ändå så kommer missnöjet och den svenska avundsjukan som ett brev på posten.
Jobba hårt själv istället för att gnälla på dom som gör det och tjänar pengar!

Och denna soppan som Stefan ska försöka få i ätbart skick ger jag inte mycket för.
Vem i hela friden vill att han ska ta tag i detta?
Jag hoppas nej förresten jag kräver att INGET av alliansens partier hjälper honom!
Jag vill att svenska folket ska få se hur illa detta var planerat från förta början.
Är det verkligen så att det enda som räknades var att Reinfeldt skulle bort?
Luktar nyval?
Tja jag har ingen aning och jag kan inte minnas att ha upplevt något liknande.
Hur fungerar det med nyval?
Vet inte!
**************
Sverigedemokrater mot rasism och främlingsfientlighet!
Ny grupp på facebook!
Vad är det för skit!
Och vilka går med?

Jag har en släkting som jag inte direkt delar åsikter med.
Och det är ju inte så att jag skryter om denna släkting.
Ska jag säga tack och hej till denna person eller inte?
Personen har ju ett gott hjärta och står mig ganska nära.
Men va fan!
Jag blir så trött av att hela tiden snudd på skämmas!
Vad ska jag göra?

Återkommer i ämnet!
*****************
Jonas Sjöstedt!
hahahhahahahhaha
Fick du inte sitta med i regeringen?
hahahahahhaha
ER historia är smutsig inse det!
Jag är jätteglad över att inte V fick vara med.
95 procent håller med mig!
Eller?
***************
Vad kommer allt detta innebära för mig?
Troligtvis väldigt lite eller ingenting!
*************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!