måndag 22 september 2014

Synoptik Sundbyberg

Vad är det för fel på mig?
Eller vad är det för fel på servicen i Sverige?
Har jag för höga krav?
Jag tar för givet att jag är kunden som är gäst hos restaurangen eller affären.
Jag behöver inte bli behandlad som en kung men,
jag vill inte behöva be om ursäkt för att jag vill gör av med mina pengar där.
Varför ska jag som kund behöva använda ordet tack om det inte gäller att jag är
extremt nöjd med det jag köpt eller ätit?
Fick jag känna mig lite speciell så är väl ett tack på sin plats!
Men om jag önskar få lite hjälp eller om vi ska ta i lite, inte bli lurad och
behöva säga tack för det så undrar jag vart vi är på väg.

Gick in på Synoptik i Sundbyberg och blev direkt illa till mods.
Kände mig inte välkommen och dom ville direkt att det där du söker
är ju ingenting att ha.
Killen är ju direkt otrevlig och jag fattar inte att han inte byter bransch,
för i butik passar han inte in.
Sen försökte dom packa på mig saker man inte behöver.
Och det är rent lurendrejeri.
Jag talar om försäkringen som dom knappt nämner,utan den hamnar helt plötsligt på priset.
Och alla som har en vanlig hemförsäkring behöver ju inte den.
Och jag försökte utnyttja ett erbjudande som dom verkligen INTE vill att man ska utnyttja.

Jag fick tjata och leta mig fram till all info jag behövde för någon hjälp fick jag inte.
Jag kommer inte gå tillbaka till Synoptik i Sundbyberg.
Jag ska ge Synoptik i Solna Centrum en chans.

Jag vill ju bara känna mig som en kund, inte något som katten släppat in.
**************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!