onsdag 8 juni 2016

Ålder

När börjar åldern ta ut sin rätt?
När ska man acceptera krämpor och lite småont här och där?
När ska man inse att man inte kan göra allt som man gjorde förr?

Jag har passerat 50 för ett tag sedan och vill fortsätta vara fräsch i kroppen.
Jag försöker springa ofta men nu börjar mina knän säga stopp.
Jag har opererat det ena en gång.
Vill ju väldigt gärna springa långt och hyfsat ofta.
Men börjar bli orolig.
Det är lite skitsaker som pågår med min kropp just nu.
Så typiskt att den börjar säga ifrån redan nu.
Jag är en fysisk person som inte gillar att sitta still.

Men det ärt lite problem här och där.
Till råga på allt så blev jag fästingbiten idag.

Just nu är det skit med en hel del!
Suck!
Ge mig lite livsgnista!
**********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!