fredag 3 juni 2016

Varning

https://www.youtube.com/watch?time_continue=366&v=28u4ItL02Fo

Varning för en oerhört hemsk film!!!
Det är en kvinna som blir ihjälslagen av en mobb!

Jag blev oerhörd chockad och ledsen och arg när jag såg den här filmen.
Prata inte om att det är djur på filmen .
För djur gör inte så här.
Prata om vilka det är och varför dom gör detta.
Våga ta avstånd!
Jag avskyr allt vad dessa människor står för.
Och att deras religion inte tar avstånd från detta gör att jag avskyr
alla som sympatiserar med dessa män.

Folk säger att man kan inte hata alla för vad ett fåtal gör.
Kanske är det rätt.
Men då måste du visas avstånd från detta i så fall.
Att vi låter detta hända 2016 är en gåta.
Varför låter vi detta hända?
Varför skyddar präster och andra religiösa dessa män?
Varför lagförs inte dessa män?

Jag hatar verkligen all religion och vad den står för.
Göm er inte bakom den utan träd fram och ta avstånd.

Det är alltså dessa män som flyr i från dessa hemskheter och ett
fåtal tar med sig sina värderingar till oss som har nåt lite längre
med vår civilisation.
Varför är vi så naiva att vi inte gör något åt detta.
Vi sitter tysta och ser på!
Är de vägen vi ska gå?
Då är vi ju lika medskyldiga som dom som begår brottet.
Jag är så trött på all denna vänsterpropaganda som försvarar dessa män.
Jag ser gärna att svaga och utsatt får hjälp av oss.
Det är ju främst kvinnor och barn jag tänker på.
Inte dessa hemska män!
Varför låter vi detta hända och gömmer oss bakom rasist kortet hela tiden.
Jag slår näven i bordet och tar gärna troll debatten.
Vi måste väga ställa krav på Afghanistan och andra länder.
Skicka hem dom igen som inte sköter sig.
Ställ in humanitär hjälp till religioner som inte skyddar kvinnor och barn.

Gud är galen!
Och Muhammed ska vi inte ens prata om!

***********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!