torsdag 30 juni 2016

Jonas Gardell

Så blev jag till slut blockad av Jonas Gardell!
Man får inte kritisera en "man av folket"
Jonas är helig hos svenskarna  (om man inte är rasist enligt honom själv)
Jag blir oerhört besviken på Jonas för detta.

Jag har hela tiden försvarat och stått upp för allt (nästan)

som han stått för.

You are blocked from following @Jonas_Gardell and viewing @Jonas_Gardell's Tweets.


Vad var det jag skrev då?

Jo detta!

så talar en från vänster med mycket pengar!


det är inte svart eller vitt!


Hans tweet var att världen inte längre är höger/vänster utan tolerant eller intolerant!

Så jag kommenterade och kritiserade honom.
Och då blev jag blockad!
Jag är i chock!
Följer honom genom andra kanaler.
För jag tror inte på att man ignorera folks tankar.
Inte extrema heller.
Alla måste lyssnas på och debatteras med.
Annars så skapas ju ännu mer extremism!
Skärp dig Jonas!
*************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!