fredag 17 juni 2016

Igen?

Fredag igen!
Ännu en fredag i mitt liv.
Varför ska fredagar vara någon slags höjdpunkt i ens liv?
Är det därför vi finns här på jorden?
Måste finnas bättre anledningar än så.
Människan har kommit för långt.

Jag kräks på nästan ALLA mina arbetskollegor!
Tack gode gud för restriktiva vapenlagar i Sverige!
Annars hade jag mejat ner dom allihop!
Eller kanske inte!
Vågar ju inte hota för då kommer väl lagens långa arm.
Jag skulle ju bara se det som barmhärtighet.
Skämt åt sido.
Det finns väl spärrar i kroppen som slår till.
Hoppas på lite fint väder så jag kan åka lite motorcykel i helgen.

Sverige mot Italien idag.
Bör vara klass skillnad mellan dom lagen.
Om man är neutral betraktare vad tycker man om svensk fotboll då?
Tråkig eller rolig fotboll?
***********
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!