torsdag 25 augusti 2016

5 år

5 år av skrivande har gett vadå?
Ingenting för er?
Massor för mig!
Jag får hata, älska, sympatisera, ogilla
och betygsätta saker och ting precis som jag vill!
Ingen kan påverka mig!
Folk kan kommentera och ha åsikter.
Vilka dom vill!
Dom får också hata och älska och allt där emellan.
Det är ju det som är meningen.
Bara det inte går till fysiska handlingar så står det dig fritt
att uttrycka vad du vill.
Ja jag menar vad du vill.
Extrema saker också!
Men ord och handling är ju två olika saker.

Jag hoppas jag orkar skriva i 10 år till.
Minst!
Hoppas det finns någon som orkar läsa i 10 år till!
Men vem bryr sig egentligen.?
I denna selfie värld är jag också en del av det egoistiska vansinnet.
********
seeya in the future

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!