onsdag 26 oktober 2016

Jack Reacher - Never go back


Bildresultat för jack reacher

Tom Cruise är sliten och trött!
Tillfälligt eller är slutet nära?
Satte mig i biostolen full av förväntan.
Förväntan över att få se två timmars snygg action med lite
fyndiga idéer om lösningar mot en massa bovar.
Efter 15 minuter så känner jag att antingen så gäspar
Tom snart eller så gör jag det.
Filmen rullar på och det som man väntar på händer om och om igen.
Den är aldrig tråkig rent händelsemässigt.
Men noll nyheter och noll engagemang i manus.
Är det här sista Jack Reacher filmen?
Om den ska fortsätta på den här så hoppas jag få slippa fler.
Men om dom tänder till så kanske.
Ska man sluta på toppen så måste Tom Cruise börja fundera.
Se inte den här filmen på bio.
Inte ens på DVD.
Utan vänta tills TV3 visar den.
Det är på den nivån!
Betyget blir 2 av 5.
Alltså godkänd och då är jag snäll.
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!