måndag 10 oktober 2016

ST

Då fick jag till slut en ny chef!
En jag absolut inte ville ha som chef.
En riktig översittare som är lite arrogant.
Hennes väg eller motorvägen som jänkaren säger.
Har sökt stöd både hos HR och facket.
Gick med i facket till och med.
Vad fick jag för det?
Ingenting!
Så jag kommer inom kort gå ur facket igen.
För vad gör facket för dig egentligen?
Tänk efter!
Min f.d. chef har inte sagt ett dugg till oss.
Utan min nya chef går ut med ett mail om att hon vill
träffa oss i morgon för ett första möte eftersom hon blivit vår nya
chef sedan den 1/10!!!!
Retroaktivt!!!!
Alltså allt är redan bestämt!
Sen vill hon ha medarbetarsamtal med oss innan 15 november.
Jag som inte ens har förtroende för henne.
Hur ska det gå till?
Hur ska jag kunna prata med henne i förtroende?

Jag måste tyvärr söka mig ett nytt jobb!
Trist men så är det!
***********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!