fredag 13 mars 2020

Trevlig helg

Är bara arg just nu.
Inte så lycklig längre men det kommer nog tillbaka.
Jag måste nog avinstallera Twitter då det börjar ta på mitt psyke.
Sverige är som en misshandlad slagen hund som bara viftar på svansen
och inte fattar vad den gör för fel.
Men kommer alltid tillbaka till ägaren för mer stryk.
(kommer jag se någon hund någon gång bli slagen så tar jag ett längre fängelsestraff)
Sverige misshandlas grovt just nu.
Det ska in mer och mer skatt för att täcka alla underskott och dom som betalar
får mindre och mindre tillbaka..
Folk ruttnar ihop och blir argare och argare.
Det har jag nog inget problem med.
Jag har större problem med dom som står på "andra" sidan eller är rena egoister.

Sedan drabbas vi av det dagliga våldet och kriminaliteten.
Ingen gör något.

Sen har vi ju Corona!
Det spåret orkar jag inte ta idag.

Mitt jobb suger fett just nu.
Jag sover (ja jag sover) en dryg timme varje dag just nu.
Min chef gör mig så oerhört omotiverad så jag tar inga som helst egna initiativ.
Sitter apatisk framför datorn och surfar på varenda hemsida som finns.
Gör hur mycket som helst efter jobbet numera för jag har sådan överskotts energi.

Sen håller jag på att smida min hämnd på en person som jag har blivit galen på.
Den här gången har det gått för långt.
Jag har tålamod för det kommer att ta tid innan rätt tillfälle ges.
Badkaret blev fullt nu.

Så jag mår lite skit just nu.
Men det är övergående.
Solen kommer tillbaka.

Alla jobbar hemma utom jag typ.
Bortkastad tid är förnamnet.

Trevlig helg förresten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!