tisdag 3 mars 2020

Mina egna tankar

Varför fortsätter SD att växa?
Vad är det som gör att det så kallade nazist-fascist-partiet bara ökar i opinionsundersökningarna?
Fler och fler uppmärksammade fall av korruption och annat inom SD.
Alla "erkända" medier och kultureliten samt medier hoppar på SD varje dag hela tiden.
Vad får var 5:e svenska att bortse ifrån att SD är ett rasistiskt parti?

Kan det vara så att folk bryr sig inte längre?
Att du får kalla mig precis vad du vill men jag vill inte ha det så här.
Själv börjar jag inte längre ha något val.
Jag tror att svenskarna missnöjesröstar i väldigt stor grad.
SD har inte svaren på alla frågor men alternativet finns inte.

Jag ska gå igenom lite hur jag själv tänker.

Vi börjar med

Vänsterpartiet - står för en politik och livsstil som jag är tvärtemot.
Det finns ett fåtal frågor där jag håller med V men dom är oerhört få.
Böter efter inkomst är en sådan fråga. Det ska svida lika hårt för vem du än är.
Vet om rika människor som budgeterar för att parkera på handikapp-plaster
eller fortkörningar t.ex.
Men V står för ideal som jag tycker är bakåtsträvande och att vi ska skattas till döds
gör inte vårt land någon tjänst. Sen har jag aldrig hört talas om en stat med ett fungerande
kommunistiskt system. Aldrig i livet att jag röstar på V

Miljöpartiet - Det farligaste partiet i svensk politik just nu.
Ni säger att SD är ett enfrågeparti.
Vad är MP då? Plastpåse skatten, elcykeln, vindkraftverk m.m.
Silar mygg och sväljer elefanter.
Daniel Hellden styr Stockholm åt helvete just nu.
MP skulle jag ALDRIG rösta på!

Socialdemokraterna - Större hycklarparti har aldrig funnits i Sverige.
Påstår sig stå för välfärd och dom svaga.
Dom skiter i alla som inte betalar skatt.
Det är skattebetalarna som är viktiga.
S har nått framgångar enbart genom andra omständigheter.
S är ett arbetarparti? Verkligen inte.
Dom vill ha skattepengarna från dom rika för att kunna köpa bidragsväljarna.
S älskar ordet bidrag. S har varit en del av svensk politik i många år.
Undrar om det finns plats för dom i framtiden?
Tror vi får mer höger/vänster politik i framtiden.
Vilken sida ställer sig S på då? Tänk på att toppen på S är egentligen Moderater.
Sen har ju S skapat den svenska avundsjukan som jag avskyr som pesten.
Varför ska inte företagsamma människor som betalar en massa skatt få pengar över?
Lägg ner S nu!
P.s Jag gillade Göran Persson!

L - Liberalerna eller Folkpartiet. Mitt gamla parti.
Eftersom jag tycker själv att jag är liberal så borde jag ju av ideella skäl rösta på L.
Men dom är patetisk skugga av sig själv. Jag minns att dom ville ha frihet och ordning och reda. Tyckte när dom ställde språkkrav att dom var på rätt väg.
Men nu snälla Sabuni. Var är du? Du är för tyst sedan sitter dom i JÖK-båten och då är det kört!
Kanske kommer jag rösta på L i framtiden men absolut inte nu.

C - Centerpartiet. Annie Lööf´s gamla bondeparti. Falskare än vatten .
Bidrar massor till den segregation som pågår i Sverige just nu.
Gymnasieamnestin kommer jag aldrig att förlåta, så länge som Annie är partiledare.
Tycker det är viktigare att ignorera andra politiker än att ta tag i sakfrågorna.
Största förrädaren i JÖK. Dessutom så skiter dom i landsbygden totalt.
Säger sig vara för småföretagarna. Frågan är om kärleken är ömsesidig? 
Tar inte någon valsedel med ett C på när jag går in i röstlokalen.

M - Moderaterna har jag röstat på genom åren.
Tyckte Reinfeldt var vad Sverige behövde.
Men sen kom orden ur hans mun. - Öppna era hjärtan!
Större förrädare mot svenska folket får man leta efter på så hör nivå.
Hatar honom sedan dess. Jag älskar att Sverige bryr sig om alla svaga runt om i världen.
Men det Reinfeldt gjorde liknar jag det Castro gjorde mot USA (se filmen Scarface).
Inget som helst ansvar utan bara en käftsmäll mot hela Sverige.
Sedan dess har M en identitetskris med svaga eller dåliga partiledare.
Ulf hade något på gång men jag känner att han har mycket kvar att bevisa.

SD - Då återstår SD just nu som enda alternativ.
Sverige har ett par superviktiga frågor som är viktiga dom närmaste åren.
SD vågar prata om dom!

Jag älskar att svenska folket skiter i PK-eliten och tycker det dom gör.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!