torsdag 25 augusti 2022

Kräks

Idag är det en dålig dag igen.
Jag vill verkligen inte vara på mitt jobb.
Kräks på allt och alla. 
Det var ett möte med högsta chefen nyss där det gicks igenom hur det ska bli i framtiden med olika saker.
Alla grupper pratades det om och en massa annat blaj som jag knappt hörde. Att vara som jag vara helt ensam och inte ha någon att prata med är då tråkigt emellanåt och nu är det verkligen så. Alla andra arbetar hemma två dagar i veckan samt har sina gruppmöten men jag har ingen att bolla tankar och idéer med. Sen att det är extremt lite att göra påverkar ju självklart jättemycket. Jag har väl lite mig själv att skylla eftersom jag är så väldigt självgående och klarar allt själv. 
Nu kommer det snart en ny (har ruggigt dåliga vibbar av henne, även fast jag aldrig träffat henne. En bild säger tusen ord.) medarbetare (kommer aldrig bli kamrat) dom ska hålla på med saker som går in i mitt område men inte helt och hållet. Nä detta luktar skit. 
Som tur är har jag min träning. Just nu tränar jag alla dagar som jag har det tråkigt. Dvs. 4-6 dagar i veckan.
Dag1. Kondition 
Dag 2. Styrka 
Dag3. Ben
Dag 4 Kondition 
Dag 5 Styrka 
Och så vidare…….

Jag har ett liv. Va fan håller jag på med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!