torsdag 4 augusti 2022

Tanke

Semestern är snart slut och jag tillbringar all tänkbar tid på vår veranda i stugan. Just nu är himlen lite dramatisk.



Nej det syns inte på bilden. Jag vet det.
Tittar på en seriemördar-serie (Shining Girls) och dricker en god öl med chips/dipp till.
Sommaren är kort heter det ju. Njut utav helvete.
Semestern har varit bra och skön.
Saknar faktiskt ingenting eller någonalls.
Mycket twitter har det blivit. Det är inte så bra.
Men det är en ond drog som håller mig fast.
Så många idioter som jag försöker hjälpa.
Men det går ju inte. Ändå så dömer jag ingen utan jag dömer åsikter. Dumma åsikter. Försöker vara snäll ibland också.
Men det går ju inte alltid så bra. Försöker också få kontakt med folk men det går inte heller.
Livet är verkligen himmel och helvete på en gång just nu.
Från en mc-tur med glass till en hopplös tillvaro i nyhetsflödet.




Livet är svårt då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!