onsdag 10 augusti 2022

Twitter

 Jag är fast i twitter-träsket. Tyvärr är det beroendeframkallande. Just nu ser det ut så här

Det blev ingen selfie idag heller!

Vad är det för jävla svin i Karlskoga som plågar djur? Och ni undrar hur en rasist skapas? Nej jag är inte rasist ännu. Jag vill bara att dessa svin ska sättas dit. Men vi ska ju fortsätta diskutera vitboken och dicpics i riksdagen. För att vänstern vill det.

Om Annika Strandhäll är en minister vi förtjänar så undrar jag vad i helvete vi har gjort? Sen att Magdalena Andersson har förtroende för henne är ju en gåta som är i klass med Da Vinci koden.

Ibland så försvinner en människa som du både uppskattar och ogillar i ditt liv. Det blir liksom lite tomt. Vi måste lära oss att uppskatta även det som stör oss.Livet kan inte bara vara Pistageglass.Det måste även vara lite Annika Strandhäll. Det ger oss perspektiv

Hederskultur- okänt begrepp för vänstern i Sverige. Ändå gillar vänstern utbildning. Men kanske inte all utbildning

När jag var liten tänkte jag att Göteborg ska jag bo i en dag. Den tanken är död sedan mycket länge. Tyvärr. Alla goa göteborgare är i sådan minoritet att dom bara hörs delvis på sociala medier. Tvungen att lämna Sumpan? Sjöbo eller Söderbärke då

Att vänstern tycker Paolo Roberto är den värsta förbrytaren i Sverige säger allt

Kvinnor lägger upp bilder/texter för bekräftelse och blir sedan upprörda när svaret inte blir det dem söker. Tuttbilder/troschock/putmun och annat. Är twitter det forumet ni ska använda? Sluta upp med ert bekräftelsebehov.

Varför blir jag så jävla arg när jag ser Beck? Manuset är så lövtunt.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!