torsdag 4 oktober 2012

Ryggskott

men inte av en Magnum 44:a........
Att det kan göra så himla ont (undviker svärord ibland!).
Men just nu var ju lite olämpligt om man får säga så.
Nyanställd,massor att göra och en hel del annat som stör.
Kom knappt ur sängen i morse men det går väl över.
**********
Blir det mer mc åkning i år?
Hoppas verkligen det saknar det redan!
*********
Just nu är det roligare att Twittra än både facebook och Instagram.
Och med twitter kan man ju konversera med "mediaeliten" och låtsas att man känner dom.
Har fått svar t.o.m. av "kändisar" känner mig som en billig stalker som gärna vill synas
och få mina fem minuter i rampljuset.
Jag blir nog snart frisk igen!
Känner mig lite patetisk också.
********
USA valet närmar sig.
Känns som om det inte blir någon större skillnad vem som än vinner.
Men jag skulle lägga en slant på att om Mitt vinner så blir nog Iran bombat på
ett sätt eller annat.
Så ett krig eller två får vi nog.
*********
Snart frisk?........seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!