onsdag 24 oktober 2012

Stockholm Film Festival

står för dörren och den ser vassare ut än på länge.
Jag har varit på den 2 gånger men nu var det länger sedan.
Kommer aldrig glömma när jag blev golvad av Reservoir Dogs!

I år ska jag verkligen försöka få tid  till att gå på så många filmern som möjligt.
Det finns ju ett stort antal filmer som lockar och att välja en film är jättesvårt eftersom
det finns så många guldkorn "under ytan" som man bara upptäcker av en slump nästan.
Men när man läser om dom så ser ju "Call Girl" onekligen väldigt intressant ut.
Det har ju en historik som bara den gör en nyfiken.
Men det är som vanligt så att självklart ska ni/jag försöka se så många
filmer som vi kan för det är en riktig upplevelse att få vara den som först såg den där riktiga
höjdaren som blåste liv i filmvärlden.
Jag rekommenderar er varmt att köpa biljetter till årets filmfestival i Stockholm
Kanske syns vi på sjätte bänkraden på fler än en film?
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!