onsdag 31 oktober 2012

Småplock!


*************
Är jag fördomsfull när jag säger..........Ryssland!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=03X7GSniVrc

***************
**************
Vintern är på väg......tveksamma känslor om vintern!
**************
SD växer! Är vi så förvånade? Varför tar ingen media debatten på allvar?
Varför ska vi bara se dom som paria istället för att vinna tillbaka alla vilsna själar som röstar på dom?
Är inte folk trötta,arga,irriterade och allmänt blassé emot allt som etablisemanget och media kommer med?
Varför kan man inte överbevisa alla om att vi har rätt och dom har fel?
Jag blir jättebesviken på att det ska tystas ner och bara idiotförklaras.
Om du själv skulle bli det, hur skulle du reagera då?
folk söker sig en ny identitet när man känner sig utanför.
Jag tror att kriminaliteten och utanförskapet kommer att öka och öka mer och mer!
Och då får SD bara fler sympatisörer överallt.
Skicka ut signaler att samhället inte tolererar saker som är negativa med invandring t.ex.
Men invandring behövs det fattar ju alla. Men våga ställ lite krav på alla håll och kanter.
Ge inte SD dom skäl dom behöver och framför allt bjud dom inte på enkla poäng som dom gör röster av.
***************
Sandy lämnar USA i ruiner på vissa platser och viss media (P.Ekwall t.ex.) tycker vi ska skriva mer om
Haiti. Så varför gör inte ens TV4 det?
Han försöker alltid få enkla pluspoäng på twitter m.m. och jag fattar inte varför han kan vara anställd hos TV4.
Avgå Patrik Ekwall! #ekwall
************
Ska man skriva # på sin blogg också? F-n vet jag!
************
Nya Bond var bara sisådär!



Varför ska Bond utvecklas till en "modern" agent?
Är det inte gentlemannen/machokilen med glimten i ögat vi vill se?
Hur många gånger log eller skrattade du till denna filmen?
Vanlig actionfilm .......helt okey.
Äkta Bondfilm...........inte ens godkänd.
Nu är jag en mansgris men har det funnits blekare/tråkigare/fulare Bond-brud än årets?
Och manuset är i mina ögon knappt godkänt det heller.
Klippningen i filmen är riktigt bra. Och musiken är bra.
Daniel Craig är också riktigt bra och passar i rollen.
Men snälla snart ska väl Bond bli pappaledig i en one-piece också!
***********
Twitter är annars min nya innefluga.
Vill du snacka eller kolla in så finns jag på adressen:
Googla eller använd fantasin.se
*******
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!