tisdag 18 december 2012

Lana Del Rey

Lana Del Rey!
Vilken röst!
Vilken skitbra platta!
Köp den idag!
****************
Jag tycker jag är hyfsat beroende av Facebook.
Men en del är ju rena knarkare.
Allt ska läggas ut, även när man pratar med sin sambo som man sitter i samma rum som.
Och varenda träning,matlagning,hämtning/lämning på dagis,snöskottning ska det berättas om.
Jag lägger ut dom roliga bilder som dimper ner hos mig och lite mer därtill så jag känner ju självklart att jag bidrar till överflödets fördärv. Men nån måtta får det vara faktiskt.
Funderar allvarligt på att ta bort dom människorna från Facebookb(även om det kanske är brorsans sambo!). Men jag kanske inte är bättre själv. Ska i alla fall försöka ha så lite kontakt med Facebook
under julen här så får vi se om jag också är en missbrukare!
***************
Expressens Mats Olsson skriver ofta om att han ine förstår hur folk kan gå fulla på fotbolsmatcher.
Och så har han på söndagsuppslaget Bajens ölrekordförsök på sin "innelista"!
Är det hyckleri?
Samt så skriver han om hur AIK bör göra och inte göra!
Att vi inte tänkt på det? Du har nog lösningen på gåtan!
Suck gamla gubb-journalister som måste fylla kolumnen med trött journalistik
om saker som sagts tusen gånger förr. Nytänk!
Nej inte där inte
Mats: Ta nu och sätt dig på samma parkbänk som Lasse Anrell tycker jag!
Han kan inte mata alla duvorna själv!
Avgå!
Och ta tillbaka Orrenius till vilket pris som helst!
**********
seeya.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!