onsdag 12 december 2012

Martin Twitter

Oj Martin Melin ditt j-vla fyllo.
Råkade det hoppa en groda ur din mun?
Va trött jag blir på alla som som gör en pudel och tar tillbaka det dom sagt!
Stå för din åsikt för vi vet ju alla att du tycker det du säger!
Jag skäms inte för min åsikt och kommer alltid stå för den.
Klimatet i Sverige kanske inte tillåter mina starka åsikter
Men jag tycker det jag gör.
Sen kan Betnér,Ekwall och allt vad dom nu heter stämpla mig lika
fördomsfullt som dom tror jag är.
Skulle alla bandspelare paja i Sverige för en dag så inget kunde spelas in någonstans.
Tror ni då att folk skulle ha "andra" åsikter än dom har i det offentliga?
Såklart det finns lika många smygrasister,soffhatare,smyg-sd,folk som inte gillar folk överallt.
Men detta med Polis-Martin blir lite extra nyfiket eftersom han tydligen umgås med det fina etablissemanget och inte bland vanliga snut-rasister längre.
Börjar inte rasistdebatten komma till ett vägskäl i Sverige?
När ska SD sluta växa?
Men VARFÖR växer SD?
Suck igår Martin í morgon GW? Pops? Peppe Eng? Perlskog?
Jag skulle verkligen vilja vara en liten bajsfluga med inspelningsutrustning så jag skulle
kunna ta fram bevis på vad som sägs av dom som bara hatar SD eller liknande.
Speglar inte ett lands rättsväsende hur nationen ser ut?
Får vi inte dom myndighetsutövarna vi förtjänar?
Martin Melin! Hur länge orkar Camilla med dig?
Känns som om Läckberg vill upp på gräddhyllan med dom stora.
Kan hon då ha fyllskallen Melin med sig dit?
Fagerhultarna klarar nog inte av Camilla inom överskådlig framtid och med en
rasist-snut så blir det nog inte enklare
***************
Peter James
*****************
Fusktwittrarna i Kungahuset bör på mer uppmärksamhet än dom får.
Det är fullständigt genial humor på hög nivå där
Jag längtar till deras inlägg varje dag.
*************
På tal om twitter.
Helvete vad med mediafolk som måste skriva massa skitinlägg varje dag för att
inte glömmas bort eller?
Många är ju duktiga och bra journalister som skriver många krönikor
som håller hög klass.
Men snälla bl.a. Jonas "SVT" Karlsson, Johanna Frändén,Fjäll,Ekwall m.fl ja ni vet nog vilka ni är.
Ni behöver inte skriva att ni kommer till Göteborg om 5 minuter eller att kyparen minsann ställde fram fel te-sort.
Det blir bara komik och en töntig tävling där mest inlägg vinner.
Vilken tur att ni inte är sponsrade av något företag (eller det kanske ní är?).
Då hade ni krystat fram inlägg oftare än ni tackar ja till att gå på röda matan på någon filmpremiär eller så.
****************
Homeland fortfarande det bästa på TV just nu tillsammans med På Spåret!
***************
När jag gick hem från jobbet häromdagen så dök "The Miracle med Queen! upp i lurarna.
Det rann en liten tår nerför min kind för den är så vacker och jag saknar verkligen den störste av dom alla. Freddie Mercury. Hoppas alla förstår hur stor han var!
Vilka storverk han vara med och skapade.
Och min egen storebror skulle självklart gifta sig samma dag jag skulle sett dom en gång för länge sedan på Råsunda. Men min mamma sa nej det får du inte.
Snacka om traumatisk uppväxt! Staffan Westerberg dra åt helvete!
**********
Seeya.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!