måndag 6 maj 2013

Fotboll

I kväll blir det första gången i mitt liv som min mamma ska följa med på en
fotbollsmatch med mig.
Det känns som
- Va! ärligt talat! Aldrig hänt?  Vaför inte då?
Tja en mor som är TOTALT ointresserad av ALL sport är inte lätt att få med.
Och dagens match är ju väldigt speciell också.
Det kommer bli en riktigt konstig tillställning där jag inte har en aning om hur
det kommer bli.
Det enda jag vet är att många kommer gråta och att det kommer bli hyllningar
för AIK´s nyss avlidne målvakt Ivan Turina.
Hoppas min mamma får en positiv upplevelse av att gå på AIK´s match på
Friend Arena.
********************
Från restaurang Dinosaur uppe i Harlem på Manhattan New York
Vill jag gärna rekommendera två goda öl som jag drack där och troligtvis aldrig kommer dricka igen.

Lagunitas lil sumpin sumpin (från californien)

Six point sweet action (från ett bryggeri i Broklyn)

Jättekul att dricka "små" eler okända öl!
*******************
MC -väder ute!
Undrar hur många dagar det blir i år?
***************
Dödat min första mygga för i år!
************



****************
"A Handicapped parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there"
******************
seeyyyyyyaaaaaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!