onsdag 15 maj 2013

Rör inte mitt jobb!

Intendeten håller på att driva mig till vansinne i dag med!
Jag ber om hjälp med att formulera ett mail och då ska det läggas i varför jag gör si och så.
-Nä gör inte så det tycker inte jag.
-ska du låta dom göra ditt jobb?
Va i hela friden är det vi pratar om?
Ska inte jobb göras?
Jag skiter väl i vem som gör det!
Om jobbet blir gjort och kunden blir glad så är det okety med mig!
För eller senare så kommer det att bli bråk på min arbetsplats.
På riktigt alltså!
********************
 
Prova och länka den sidan på facebook!
 
*******************
Hockey-wm!
Ointressantare än någonsin!
******************
Schlager-em
Ointressantare än någonsin!
*****************
Att sno någons identitet är ett samhällsproblem säger
Beatrice Ask!
No shit säger jag!
*******************
Avslutar med ett par bilder.
 
 
Empire och Penn Station

Yankee Stadium.
***************
seeya

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!