tisdag 21 maj 2013

Våldets fula ansikte

Jag blir så himla trött och ledsen över folks beteende.
Såg på tv igår hur en ensam polis blir misshandlad av en mobb på typ 7 -8 stycken
i Husby. Är det i demokratins namn ni slåss?
Hur kan man försvara våld?
Brinnande bilar vad hjälper det mot?
Jag skäms över folks beteende.
2013 i Sverige!

Jag läser också i olika forum (läs mest facebook) om att folk tycker det är
regeringens fel att det händer dessa avskydda saker i Husby.
Men godkänner man våld då?
Är det rätt?

Har en vän på facebook som skriver om det femte jobbskatteavdraget
i samband med detta. Det kanske hänger ihop på nåt sätt men våldet då?
Det nämner han inte ens.
Utan häng Reinfeldt och tyck synd om resten.

Jag anser att man föder rasism med detta beteende.
Titta vad det är för folk som skriker(läs slåss,och förstör) ut sin vrede mot segregationen!
Vad håller ni på med?

Varför kan ni inte utnyttja den fina s.k. demokratin vi har i Sverige?

Och alla "vänsteraktivister" som alltid försvarar eller inte kommenterar våldets fula ansikte
gömt bakom ett stycke tygstycke.
Jag avskyr att vissa får använda våld och vissa inte!
Ni vet mycket väl vad ni ger er in på när ni kastar sten eller misshandlar poliser.
Och jag tar för givet att ni skryter över ert beteende i nån mörk källare efteråt.
Så länge ni använder våld så vägrar jag kalla er för människor.
Så länge ni använder våld så kommer jag ALDRIG lyssna på er.
Så länge ni använder våld så förstår jag  (jag accepterar inte) varför rasism och annat skit ökar.
Jag kommer aldrig gå över till den mörka sidan och bli rasist själv men den hopplösheten är
väl likadan som den ni skyller på.
Utanförskap! Tror ni jag tar in er i gemenskapen när ni hotar,slåss och förstör?
Varför inte använda ordets makt istället?

Jag tokhejar på polisen för deras uppdrag är att skydda oss från Er!
Och det finns några ruttna ägg inom polisen det vet jag också.
Men ni är ju ruttna allihop!

Jag tycker så synd om alla andra fina människor som bor i den förort ni kallar Husby.
Tänk efter före!

Seeya............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!