måndag 24 februari 2014

OS

Måndag igen då!
Ännu en dag i mitt liv och klockan tickar på.
Vad ska jag göra av mitt liv?
Jag lever en gång här på jorden och vad ska jag göra med det?
Hmmmm
Dom tankarna tar jag någon annan gång.
*****************
OS är slut och jag tycker TV3 skötte det galant.
Minst lika bra som SVT hade gjort.
Och jag är fullständigt övertygad om att TV3 gjorde det bättre än vad t.ex. TV4 hade gjort.
Ola Wennström fullständigt briljant.
Och Frida Nordstrand vilken tjej!
Det blir fler och fler tjejer som dyker upp i rutan under sportsändningar.
Och dom är idag minst lika bra som killarna.
Det är väl bara själva kommentatorsjobbet som dom inte utmärker sig ännu.
Men det kommer.
Jag är helt säker på det (utan eller med kvotering).

Svenska idrottarna har gjort det väldigt bra under OS.
15 medaljer var väl ungefär 5-8 fler än vad jag trodde.
Kalla Wikén och alla andra har gjort det mycket bra.

Men så kommer den s.k. dopingskandalen.
Herregud va stort det blivit.
Jag tror följande och då menar jag tror

Bäckström har trott att det han tagit är lungt och killen är väl
kanske inte den som inte litar på sin läkare.
Läkaren är oerhört klumpig som inte har koll eller berättar för Bäckström
vad det är han tar och konsekvensen av det.
IOK herregud kom med beslut tidigare.

Stäng av eller inte?
Jag vet inte!
Fusk är fusk om du åker fast.
Enkelt!
*********************
Nu ska Olga köpa min soffgrupp........hoppas!
*******************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!