tisdag 20 oktober 2015

Libaneza

Libanesisk restaurang i Sundbyberg.
Vi var ett litet sällskap på 7 personer som gick dit och åt.
Jag tog en provsmakningsmeny med grillrätter.
Till det tog vi in en flaska vin och delade på.
Vi var två på varje flaska.
Maten var helt okey men inget man skryter över.
Ett par rätter var riktigt bra men dom övriga ganska slätstrukna
Chansen att jag går dit igen är 50/50.
Det finns bättre libaneser.

http://www.libaneza.se/index1.html

En sak som retade mig var att när hon kom in med
den första flaskan så hällde hon upp och den lilla skvätten som blev kvar
den tog hon bort .
Varför fick vi inte allt innehåll i flaskan när vi har betalt för det?
Jag satt och tänkte på det ett långt tag innan jag skakade av mig det
och åt min mat.
Dricksen blev direkt lidande och hon fick inte en krona av mig.
Det är alltid detaljerna som gör upplevelsen när jag går ut och äter.
Varför bryr dom sig inte?
Ger Libaneza på Tuelgatan i Sundbyberg 2 av 5 i betyg
Godkänt men inte mer.
Jag går på Restaurang Underbar på Drottninggatan när jag vill
äta libanesiskt nästa gång
**************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!